Het winkel en win concept is in Heerenveen al een mooie naam aan het opbouwen. Door iedere week een auto te verloten onder consumenten die bij de aangesloten winkels en bedrijven loten hebben gekregen, omdat ze bij die winkels spullen hebben aangeschaft. De consumenten spelen automatisch mee en door verschillende winkels worden die auto’s voor een jaar gesponsord.

Nebraska Fashion is daar één van en die auto is door A2Z reclameproducties van belettering voorzien. De bestickering wordt opvallend aangebracht door te spelen met kleuren en vormen. Een leuke, afwijkende kleur en vorm heeft meer attentiewaarde dan simpelweg iets op auto’s plakken.

Belettering van auto’s of andere voertuigen is niet iets wat zomaar gebeurt. In overleg met de wensen van de klant wordt een  tekening gemaakt  om een idee te krijgen van hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Na akkoord van het ontwerp worden de benodigde kleuren uitgesneden en klaargemaakt om te plakken. Klanten leveren de auto vervolgens schoon aan de auto wordt naar binnen gehaald. Afhankelijk van de buitentemperatuur moet de auto op kamertemperatuur worden gebracht en kan het plakken beginnen.

Het ontwerp bepaald hoeveel tijd er in het plakken gaat zitten, maar meestal is ie binnen een dag wel weer gereed om te gaan rijden.