Ieder dag zien we weer de mooie dingen die we mogen bedenken, organiseren en uitvoeren. Alles laten zien is onmogelijk, maar alle belangrijke zaken laten we zo veel mogelijk zien. Hierdoor krijgen andere klanten vaak weer nieuwe inspiratie en komen met nieuwe opdrachten.

Weetjes

Keep it in mind…

Het is tegenwoordig lastig om alles te willen onthouden. Geheugen-sticks zijn daarbij een welkome oplossing. Foto’s, data, films, muziek, etc…. A2Z Reclame maakte voor Peugeot Hylkema een gepersonaliseerde data-stick, die zij op haar beurt weer gebruikt om de diverse navigatie-systemen van Peugeot van een update te voorzien. Gemak dient de mens en Peugeot. Wilt u…

Lees verder!

Net als in de film….

In de bioscoop de film ECHT beleven in 4D. Dit kan tegenwoordig bij Movieskoop in Emmeloord. A2Z Reclame heeft met eigen filmfolie een Peugeot Bipper beletterd als 4D rijdend reclame object. This is WEL DEGELIJK real! Overweegt u ook een belettering of ander geprint reclame-artikel, neem dan vrijblijvend contact op via info@a2zreclame.nl of bel direct…

Lees verder!

Gepersonaliseerde muts

Temperaturen dalen. Toepasselijke give-away met goede zichtbaarheidsfactor, een Thinsulate gevoerde gepersonaliseerde muts. Het bedrijf Cowhouse uit Leeuwarden zag ook de kwaliteit, warm en een goede pasvorm. A2Z reclame wenst Cowhouse en hun medewerkers veel winters plezier. U bent ook geïnteresseerd? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via de website of bel direct naar 0513-631479.

Lees verder!

Mag t ietsje meer zijn…?

In plaats van een standaard bedrukking wilde De Fryske haar bedrijfsauto graag zien rijden met een full-colour print. A2Z Reclame in Heerenveen heeft daartoe de auto voor een deel ingepakt tot een wel in het oog springend bedrijfsvoertuig. Naast deze car-wrapping, de meest bewerkelijke vorm van autobelettering, zijn er ook eenvoudiger vormen van sign-making op…

Lees verder!

Bouwhelm met logo voor bij bouw Thialf

Er wordt al volop gewerkt aan de vernieuwbouw van Het ijsstadion van Heerenveen Thialf. Het projectbureau had als promotioneel aardigheidje bedacht dat betrokkenen een eigen bouwhelm krijgen met hun eigen naam erop.  De bouw helmen worden aangeschaft en vervolgens voorzien van logo en naam. Iedereen is op deze manier goed herkenbaar en kan de bouwplaats…

Lees verder!

Strippenkaart voor Movieskoop

In de bioscopen in Hardenberg en Emmeloord wordt gewerkt met een strippenkaart. Hiermee kan iemand gratis, samen met een betalende klant, tien keer een reguliere filmvoorstelling bezoeken. Een interessante klantenbinder voor mensen die vaak een biosscoop bezoeken. De strippenkaart werd door Movieskoop cinemas en Bios Hardenberg zelf ontwikkeld. Door een stevig klapkaartje te kiezen die…

Lees verder!