Al meer dan 10 jaar handelsonderneming Minco. Jaren van expansie, zowel in volume alsook in produktgroepen, en optimalisatie. Het resultaat, een bedrijf dat stevig op zijn/haar benen staat. Eigenaar Minze Zijlstra vond het daardoor tijd om de huidige en de toekomstige onderneming een actuelere vorm en uitstraling te geven. Zo is in nauwe, maar zeker prettige, samenwerking met A2Z Reclame uit Heerenveen een nieuwe huisstijl ontwikkeld met als basis een nieuw logo. Dit laatste heeft geresulteerd in een logo met de HERKENBAARHEID van vroeger (de naam Minco + het open-hokje-logo), de STEVIGHEID van de huidige onderneming (MINCO in een stevig en duidelijk lettertype) en EXPANSIE door de jaren heen (het oude beeldlogo in drievoud). Dit laatste geeft aan dat Minco Bouwmaterialen tegenwoordig meerdere produktgroepen in het assortiment heeft. En dit wellicht in de (nabije) toekomst ook nog verder uit zal breiden. Ook kan het nieuwe beeldkenmerk nog verder uitgelegd worden naar divisies binnen de onderneming of zelfs geografisch mocht Minco Bouwmaterialen uitbreiden met (een) nieuwe vestiging(en).
Het nieuwe Minco-logo herkenbaar, stevig, duidelijk en klaar voor de toekomst!
Uw logo en huisstijl toe aan een restyle of een geheel nieuwe huisstijl? A2Z Reclame MAAKT RECLAME!
Maak vandaag nog een afspraak