Strippenkaart voor Movieskoop

In de bioscopen in Hardenberg en Emmeloord wordt gewerkt met een strippenkaart. Hiermee kan iemand gratis, samen met een betalende klant, tien keer een reguliere filmvoorstelling bezoeken. Een interessante klantenbinder voor mensen die vaak een biosscoop bezoeken. De strippenkaart werd door Movieskoop cinemas en Bios Hardenberg zelf ontwikkeld. Door een stevig klapkaartje te kiezen die…

Lees verder!

IDA visservice

Deze groothandel in vis en verwerkte visproducten is al weer jaren een begrip binnen de horeca en grootverbruikersmarkt. Als relatiegeschenk wilde IDA visservice haar afnemers een goede snijplank geven. Deze snijplank moet aan nogal wat eisen voldoen, wil deze bruikbaar zijn in een professionele keuken. Uiteindelijk is er een mooie grote snijplank gevonden in de…

Lees verder!

Fotoshoot voor Worstmakerij Bruinsma

Voor een gespecialiseerd bedrijf zoals Bruinsma Worstmakerij ontstaat op en gegeven moment de behoefte om zich verder te profileren. Hiervoor is een aanpassing in het logo en de huisstijl gedaan en werd gezocht naar een aantal beelden om de verkoop te ondersteunen. Dit moest al op korte termijn plaatsvinden aangezien er weer verschillende reclame uitingen…

Lees verder!

CRV-Interfarms marathon schaatsploeg krijgt eigen auto’s

In de slag om deze marathonschaatsploeg verder te professionaliseren werd de vraag neergelegd of deze ploeg ook auto’s tot hun beschikking konden krijgen. De bestaande relatie met Hylkema Peugeot en A2Z reclameproducties bleek hiervoor weer de geijkte combinatie om dit gerealiseerd te krijgen. Zodoende werden de teamauto’s beschikbaar gesteld door autobedrijf Hylkema uit Heerenveen en…

Lees verder!